czwartek, 30 grudnia 2010

Metamorfoza VerySweetCherry


TWARZ:
Przed:Wiesz nie obraź się ale twoja dollka mi się nie podoba:(Nie maluje się po same brwi.Makijaż fe...białe włosy!Co to ma być masz czekoladową karnacje więc białe włosy tu pasują jak wół do karety:DA te kolczyki...wole nie mówić
Po:Och też nie jestem z siebie zadowolona ale już jest lepiej.Do tej czekoladowej karnacji nadaje sie kasztanowy kolor włosow.Makijaż masz taki zwyczajny bo nie masz dużo kosmetyków.Dodałam jeszcze opaske z uszami:)fajnie wygląda...tylko szkoda że nie masz lepszej szminki bo jakbyś miała wyglądałabyś o niebo lepiej;D


UBIÓR:
Przed:Nie podoba mi się!Wyglądasz jak żul!(bez urazy)komplenta masakra.Założyłaś elegancką bluzkę z Baby Phat do zwykłego swetra i te spodnie koszmar!
Po:Już lepiej.Nie chciałam z cb robić takiej eleganckiej bogaczki bo i tak nie masz takich ciuchów a wiec połączyłam luz z elegancją co było trudne bo masz bardzo mało pasujących do siebie ciuchów:)

wtorek, 28 grudnia 2010

Druga metka - KochanaMiley4


Ciuchy:
Przed: Mam na Twój tamten wygląd trzy słowa: ma-sa-kra! Włożyłaś na siebie dawną darmówkę-sukienkę i jesteś ubrana bardzo dziwnie...do tej sukienki takie leginsy...te buty fee nie ma plusów...(nie obraź się za krytykę)
Po:Hmmm... niewiele mogłam zdziałać prawie nic!Nadal nie wyglądasz zafajnie ale już lepiej=)nie masz wiele pasujących do siebie ciuchów w szafie same darmówki...hmm zrobiłam z Ciebie taką odważną dziewczyne.Użyłam czarnych spodni jako leginsów dodałam torby z zakupami dzinsową spódniczkę z pretty in pink i chuste no i okulary które dodały chadowości stroju.Ze względu na buty...uh nie masz wyboru więc dałam zwykłe trampki(lepsze byłyby buty na wysokim obcasie)


Me Doll:
Przed: O nie Twój wygląd znowu niefajny!Koszmar...ale jakoś to zniosłam.Uh przy takim zestawie kosmetyków niewiele mogłam zdziałac bo tak naprawde miałaś pasemka, fioletowy tusz i tusz do rzęs.Może jakbyś dała sobie te oczy co ja mam wyglądałabyś wporządku ale hmm...nie rozumiem cie białe włosy do takich ust?nie nie nie to nie fajne dobrze że grzywka zakryła brązowe brwi bo byłaby masakra też tutaj:P
Po: Oh no sorka ale nie mogłam wiele zdziałać...dałam pasemka zmieniłam kolor włosów na czarny choć zastanawiałam się nad kasztanowym ale do tego nie pasowałyby pasemka. Masz też mało biżuteri więc wiesz...dałam przepaske i kokardke słodko to wygląda:Ddałam włoski za 1250 sp i wyszło nieźle:)

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Pierwsza metamorfoza - Afrodyta95

  

















Przed:Trudno powiedzieć tak wyglądałaś że masakra!Te sztuczne brwi mnie dobijają!Masz bardzo mało kosmetyków i żadnego cienia...cienko niewiele mogłam zdziałać ale jakoś wyszło.
Po: Pomalowałam krwisto czerwoną szminką zmieniłam kolor włosów, usunęłam brwi i pomalowałam pogrubiającym tuszem do rzęs bo myśle że ten wydłużający...taki sobie.Dodałam delikatne kolczyki i zamieniłam fryzurkę na ładniejszą wg. mnie:p